Cari Blog Ini

Halaman

SELAMAT DATANG

Selamat datang ke bloggerku.....Minta maaf kerana tidak aktif selama ini....

About Me

Foto saya
datang dengan azam, balik dengan kejayaan

Sabtu, 17 Januari 2009

Disini




Disini aku berdiri
mencipta satu impian
melakar satu kejayaan
menggenggam matlamat kehidupan


Disini aku berdiri
belajar menjadi seorang Insan
mengenal erti kehidupan
menyahut segala cabaran


Disini aku berazam
menjadi sorang Insan cemerlang
mencorak pemikiran gemilang
meraih kehidupan terbilang


Disini aku berjanji
selagi nyawa masih ada
selagi itu semangat ku terus berjaya

mempertahankan Agama,Bangsa dan Negara

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. assalamualaikum.
    ustaz ape khabar?
    saya azinudeen.
    saya nak mohon masok tahfiz balik boleh x ustaz?
    saya mohon sangat.

    BalasPadam