Cari Blog Ini

Halaman

SELAMAT DATANG

Selamat datang ke bloggerku.....Minta maaf kerana tidak aktif selama ini....

About Me

Foto saya
datang dengan azam, balik dengan kejayaan

Jumaat, 26 Februari 2010

Rumahku Syurgaku di dunia


Assalaamu'alaikum Sis n Bro

Rumah bagi saya adalah segalanya, tempat berbagi keceriaan bersama anak-anak dan suami, tempat berbagi kesedihan, dan juga tempat untuk pendidikan.

Rumah bagi seorang ibu adalah segalanya, dirumah seorang ibu mampu membuat anak-anak sehat dan cerdas, dirumah seorang ibu mampu menjadi teman dan pendamping yang sangat dirindukan selalu oleh sang suami dan dirumah seorang ibu mampu melahirkan generasi unggulan dan uniq.

Ya...saya selalu merindukan rumahku yang sederhana. Di rumahlah kodrat seorang ibu, saya selalu merindukannya saat saya berada diluar dan ingin segera pulang, karena dirumah yang sangat sederhana inilah tempat orang-orang yang aku kasihi berada didalamnya.

Tiada istilah yang sanggup menggambarkan keindahan dan kehangatan rumah bagiku kecuali "Rumahku Syurgaku" yang aku berharap dengannya juga mengantarkanku menuju Syurga Allah...amien.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan